2017. augusztus 4., péntek

Book tag

Szenilis vagyok az olvasott könyvekkel kapcsolatban, de azért egy próbát megér, ha már a yaoi hetet skippeltem, nem?

1. Melyik szereplőnek van a legjobb stílusa?
Blue-nak a Hollófiúkból, geez, imádom a stílusát.

2. A könyves szerelme(i)d?
Bármelyik tünde az Eragonból (Örökség 1.), annyira szeretem őket. Régen (öt éve? xD) a Fairy Oak-ból Grisamet is bírtam, aztán hmm, ki van még... Imádom Sherlock Holmes és Ambrózy báró (Ambrózy báró esetei) intellektusát is, ha az számít. Uuh-uuh és Percy, Percy Jackson.
Egyébként nehéz ezt megválaszolni, ha az ember épp rózsaszín ködben úszik, ilyenkor az ember nem keres más szerelmet.

3. Valaha szeretett szereplő, akit mostanában kezdtél megutálni?
Oh god én ennyire nem tartom számon a könyveket. Inkább fordítva van, Ronant nem bírtam az Elsőszülöttben (Örökség 2.), de mára egészen megbékéltem vele.

4. Legnagyobb/leghosszabb könyv a polcodon?
Az Örökség sorozat utolsó része vetekszik az Olimposz hősei kötetekkel, de szerintem az Örökség nyerne.

5. A legnehezebb könyv a polcodon?
A német szótár.

6. Vannak könyves posztereid?
Nyeem, annyira tele van a ház hogy nem férnének el a poszterek :/

7. Vannak könyves ékszereid?
Egy halál ereklyéis karkötő meg fülbevaló :3

8. OTP-d?
Adam Parrish és Ronan Lynch, ámen. (Hollófiúk)

9. Kedvenc könyvsorozatod?
Örökség és Fairy Oak, mert annyira iszonyatjó hangulata van, olyan tökéletesen ki van dolgozva a két világ, hogy awwwh. Na én is aztán ki tudom fejezni magam.

10. Kedvenc filmadaptáció-betétdalod?
Türütűrű tűrű tűűű. Türütűrű tűrű tűűürürű, ha értitek, mire gondolok. (Gyűrűk ura)

11. Egy könyv/történet, aminél azt kívánod, hogy bárcsak folytatódna?
Örökség, mert annyi rejtély maradt még, annyira nem akartam, hogy befejeződjön ;__;

12. Kedvenc egykötetes könyv?
Aristotle és Dante, vaaaagy a Holtak nem vetnek árnyékot, mert Zsoldos Péter egy zseni.

13. Mióta olvasol?
Amióta megtanítottak a suliban.

14. Melyik roxforti házba tartozol?
Hollóhát, egy kis Hugrabug beütéssel. De a Hollóhát színei jobban illenek hozzám :"D

15. Mit keresel egy könyvben?
A zsenialitást, amivel valami egészen újat mutatnak. Nem szeretem az ismétlést.

16. Kedvenc idézet?
A Hobbitból amikor megjönnek a Vas dombok törpjei és leírják a páncéljaikat. So. Much. Epic.

17. Kedvenc író(nő)d?
Elisabetta Gnone (Fairy Oak), Christopher Paolini (Örökség) és William Shakespeare, valamint Zsoldos Péter mert még mindig zseni.

19. Akciódús vagy romantikus?
Töményen inkább az akciódús, a másik véglettől viszketegséget kapok hosszú távon.

20. Hova mész, ha valami szomorú történik az egyik könyvedben?
Kajálni...? Nem tudom, olvasok tovább, esetleg elmesélem anyának, de úgysem érti/érdekli.

 21. Mennyi ideig tart elolvasod egy könyvet?
Két véglet van. Az Ari és Dante egy vonatút volt, az Anna Karenina egy hónap. Nehéz orosz olvasmány xD De az Egri csillagokat egy nyárig meg egy félt tanévig olvastam, annyira nem bírtam.

22. Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?
Amíg bele nem zuhanok egy újabb fandomba/hangulatba.

23. Legkevésbé kedvenc könyved?
A matekkönyv. Vagy a fizika. Nagy a verseny.

24. Pozitív dolgok egy szereplőben?
Hogy van negatív oldala is.

25. Negatív dolgok egy szereplőben?
Csak pozitív oldala van.

26. Miért kezdtél el blogolni?
Mert meg akartam osztani valakivel az alkotásaimat, mivel olyan kör~kben mozgok nap mint nap, ahol még olvasni is ciki. Szóval szerettem volna véleményt, támogatást, tanácsokat, szerettem volna fejlődni. Ezt itt meg is kaptam <3

27. Félelmetes könyv?
A Cujo, már a borítója is, pedig még nem is olvastam :"D (Stephen King) Egyébként meg nem vagyok ijedős típus.

28. A legutóbbi könyv, ami megsiratott?
Sírós típus sem vagyok xD A Dzsungel Könyve színdarabon sírtam legutóbb, ha ez annyira fontos.

29. A legutóbbi könyv, amit öt csillagra értékeltél?
Welcome to Night Vale, ownomnom.

30. Kedvenc könyvcímed?
A holtak nem vetnek árnyékot (pedig igenis vetnek - szerk megj.)

31. A legutóbbi könyv, amit olvastál?
Hollófiúk 3. - Kék liliom

32. Mit olvasol éppen?
Szintén.

33. A legutóbbi filmadaptáció, amit láttál?
.... Nem könyv? A filmet hogy lehet adaptálni filmbe? O-o

34. Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?
Tündéééééék

35. Egy író, akivel mindig is beszélni akartál?
Christopher Paolini, mert 18 évesen szülte össze ezt az Örökségnek nevezett négy kötetes csodát, meg kell tanítania.

36. Kedvenc olvasós nasi?
Maga a könyv ;) Könyvmolyártalom

37. Egy könyves világ, amiben szívesen élnél?
Mondanom sem kell, hogy Alagaesia (Örökség), Fairy Oak vagy a Megye, mert hobbit akarok lenni.

38. Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél?
Az Éhezők Viadala világa.

39. A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?
Humm. Amikor a Welcome to Night Vale-t vettem? Nem emlékszem, szenilis vagyok.

40. Furcsa veszekedések a könyvekben?
Nem könyv, csak fanfic, mert még mindig szenilis vagyok, de az Experimental Feelingsben:

Imádom Finnt és Kiarát és Siddeley-t is <3

41. Kedvenc romantikus könyv?
Lehet az Experimental Feelings? Nem? Akkor az Aristotle és Dante.

42. Írsz?
Nem, azért van itt ez a blogom. Meg a másik három. Bocs az iróniáért.
Egyébként három éve.

43. Kedvenc varázstárgy?
Sárkáány. Olvassátok el az Örökséget és megértitek.

44. Kviddics posztod?
Terelő, asszem. Ezen még nem gondolkodtam.

45. Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe?
Lindsey Stirling - On the floor takes tree, valahogy mindig a Jane Eyre-t juttatja eszembe. Akkoriban sokat hallgattam a könyv olvasása közben.

46. Kedvenc könyves közösségi oldal?
Passz? Mármint a blog. Nem nagyon ismerek ilyen oldalakat, még a molyon sem vagyok fennt :")

47. Használod?
Olvasom.

48. Kedvenc fandom?
Verdák? xD Az. Ez van.

49. Hány könyved van?
Eh, még nem számoltam meg, de majd egyszer.

50. Kit hívsz meg?
Zsazsi, mert szereted a tageket.

6 megjegyzés:

  1. I love u <3
    Határozottan el kéne már olvasnom az Örökséget. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ényis téged :3
      Igenigen, nagyon megéri. Zsennniális.

      Törlés
  2. Jaj, hogy én ezt csak most látom! Köszönöm a kihívást (az új fejléc képet is imádom - csak hogy pótoljam az elmaradásaimat) Holnap végre KRESZ vizsga, ha sikerül, ha nem utána már lesz időm kitölteni és... és... hát... izé... belekontárkodni a Mumusba is ^.^"

    /Ejej, Ambrózypszilonnal van ;) Grisam? Te is olvastad a Fairy Oakot? :D Imádtam lapozgatni a rajzokat. Olyan szépek!

    üdv, Zsazsi :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JUJUJUUUUJ TE IS OLVASTAD? MOST MÉG JOBBAN IMÁDLAK TE <3
      *leragadt a Fairy Oaknál*
      Juj Ambrózy. Azonnal kijavítom xD
      A KRESZ-hez meg nagyon sok sikert ^^ Aztán eeegen, Mumusozzunk :3 Hiányoznak Ryanék és a Macsekok is.

      Törlés
    2. Csak az első hármat ^.^"
      Sikerült! Képzeld, 65 pont kellett hozzá minimum és nekem *dobpergés* 65 lett XD MA kell felhívnom az oktatót, hogy a vezetést mikor kezdhetem...

      Törlés
    3. Az utána lévők is nagyon jók ám :3 De az első három AHDHDBDUDNSJAKAIDB
      Juj de kicsntizted :D

      Törlés